Plângere penală împotriva conducerii Consiliului Județean Constanța

Asociaţia Elevilor din Constanţa a decis să intenteze plângere penală împotriva conducerii Consiliului Judeţean. Motivul? Întâlnirea de ieri, pe tema subvenţionării cu 50% a transportului judeţean, nu s-a soluţionat cu răspunsul aşteptat de elevi. Așa că s-a luat decizia ca, timp de trei zile, între orele 13.00 şi 14.00., elevii pichetează sediul Consiliului Judeţean Constanța.  

Prima acțiune de pichetare este în desfășurarea la acest moment,câțiva elevi fiind find adunați , în fața CJC, în semn de protest pentru refuzul instituției de a acorda tarif redus cu 50% la transportul județean pentru elevi.

”Din 2011, CJC refuză să aplice legea și să deconteze transportul. Protestele se vor desfașura în mod pașnic și vom incerca să nu încurcăm circulatia rutieră. Consiliului Județean nu-i pasă de elevii care merg kilometri pe jos să ajungă la școală.  Au fost asigurări că vor prevedea bani în buget pentru acordarea subvențiilor aferente reducerilor doar că, din păcate, demersurile trebuie urgentate. Au invocat cei de la Consiliul Județean Constanța culpa lor, faptul că nu au încheiat contractele de gestiune a serviciului public. Tocmai din cauza aceasta ei nu pot să dea aceste reduceri, motiv pentru care vom merge mai departe cu demersurile, vom intenta o plângere penală întregii conduceri a Consiliului Județean Constanța, situația deja se întinde de opt ani, iar elevii nu mai pot să aștepte, au fost prejudiciați suficient de mult timp“, a declarat Andrei-Mihai Tănase, preşedinte Asociaţiei Elevilor Constănţeni.

De cealaltă parte, reprezentanții CJC  susțin că Legea 328, în baza cărei se poate face reducerea pentru transportul elevilor, nu are încă norme de aplicare: Mai mult dcât atât, aceștia au anunțat  că   Asociaţia Elevilor ar trebui să vină cu date clare despre numărul celor care solicită subvenţionarea transportului şi cu o sumă estimată pe care consiliul să o prevadă în bugetul pe 2019.

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )