Nu-i păcăleală de 1 aprilie! Bonificații pentru plata integrală a taxele și impozite

Serviciul Public de Impozite și Taxe (SPIT) readuce în atenția cetățenilor bonificația de 10% pentru persoanele fizice, respectiv 5% pentru persoanele juridice din cuantumul impozitului pe clădiri, teren și mijloace de transport, de care pot beneficia pentru achitarea integrală a sumelor datorate bugetului local până pe 31 martie 2019.

Având în vedere că ultima zi de plată este o zi nelucrătoare, termenul scadent se prelungește până la sfârșitul primei zile de lucru, respectiv data de 1 aprilie 2019.

Modalitățile de plată prin care pot fi achitate impozitele și taxele locale, sunt:

Online: pe site-ul www.spit-ct.ro, secțiunea “Servicii online/Plata impozite”, integral sau în 5 rate prin programul BT; pe site-ul www.ghiseul.ro, secțiunile “Plătește online impozite și taxe” și “Plată fără autentificare”; prin serviciul Internet Banking; prin ordin de plată predefinit pe canal electronic, utilizând Serviciul Internet Banking – Banca Transilvania; prin Serviciul Direct Debit – Banca Transilvania.

Prin intermediul telefonului mobil: utilizând aplicația e-Tax Mobile – SPIT;

Prin ordin de plată: beneficiar Primăria Municipiului Constanța, cod fiscal: 4785631;

Prin numerar (în municipiul Constanța): la stațiile OMV – Petrom, în magazinele Inmedio prin serviciul Westaco Express; la agențiile băncii Garanti Bank; la toate oficiile Poșta Română.

Prin numerar sau prin intermediul cardului bancar: la orice agenție fiscală SPIT, integral sau în 5 rate (BT, Garanti Bank).

SPIT recomandă contribuabililor achitarea obligațiilor fiscale la termenul menționat, evitând astfel plata majorărilor de întârziere în cuantum de 1% pe lună sau fracție de lună.

CATEGORIES
TAGS