După ce s-a lansat în outlet, Mohammad Murad lanseză propria platformă de food delivery

Mâncare libaneză, românească, italiană,dar și specială pentru diverse regimuri medicale

După ce a intrat pe nișa de haine, deschizând până la acest moment trei dintre cele 15 outlet-uri pe care le va inaugura într-un an, dintre care unul este déjà funcțional la Constanța,  în jurul datei de 1 decembrie, Mohammad Murad, proprietarul lanțului hotelier Phoenicia și al complexului Amfiteatru – Belvedere – Panoramic, va lansa propria platformă de food delivery.

Murad a investit în acestă platformă  3 milioane de euro Platforma va livra mâncare libaneză, românească, italiană, mâncare de post, vegetariană, ca și mâncare specială pentru diverse regimuri medicale – unele meniuri nu vor conține sare, altele nu vor conține glucide etc.

Meniurile pentru diete specifice sunt specific mai multor tipuri de afecțiuni: hepatice, renale sau diabet.

„Am intrat pe acest segment pentru că partea de HoReCa a suferit și va suferi în pandemie și crește partea de delivery, iar noi venim în întâmpinarea cererii din piață cu o abordare nouă. Ne vom axa pe meniuri speciale, destinate oamenilor cu diverse afecțiuni”, a declarat pentru Profit.ro Mohammad Murad.

Mâncarea va fi produsă într-o bucătărie nouă a grupului Phoenicia. Investiția de 3 milioane de euro a acoperit atât bucătăria, cât și partea logistica. În noul business vor lucra circa 100 de angajați. Meniul pentru o persoană va costa între 25 și 40 de lei și va include două sau trei feluri de mâncare.

“Intenționăm ca într-un an să facem livrări de mâncare în 12 orașe din țară.”, a mai spus Murad.

 

 

 

CATEGORIES
TAGS
Share This

COMMENTS

Wordpress (0)
Disqus ( )